OUTPUT POWER | (1000 rpm./min.) 255 Kgm (2500 Nm) 262 Kw (1500 rpm./min.) 168 Kgm (1650 Nm) 262 Kw |
POWER | (1000 rpm./min.) 40 Kgm - ( 400 Nm) 42 Kw |
OUTPUT | Clutch engagement |
AUXILIARY PTO | OPTIONAL 1000 rpm./min.) 40 Kgm - ( 400 Nm) 42 Kw |
MOUNTING | SAE 1 Engine mount |
RATIO | RATIO: 1/1 |
SUITABLE | Automatic Transmission Trucks |
WEIGHT | 220 Kg |
Descripton | Equivalen to interpump EFP-1, omsi This mechanism is ideal for Concrete Pumps application in case of PTO clutch malfunctions. The Engine Flywheel Power Take-Offs (PTOs) are perfectly suited for heavy duty and continuous use applications, such as concrete pumps, firefighting vehicles, concrete mixers and sewer cleaning vehicles. |
Outlet Torque | 60 Kgm | 588 Nm | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Max Power available at shaft | 94 Kw | |||||||
Max. output speed | 3000 RPM | |||||||
Ratio | 0,5 | |||||||
Rotation Sense | The gearbox rotates in the opposite direction of the motor. | |||||||
Air pressure | between 8-10 bar | |||||||
Weight | 55 KG | |||||||
Working with Pneumatic Clutch System | ||||||||
DESCRIPTION: SAE 4 Motorgehäuse Verteilergetriebe, * Contact us for higher power, torque, or special ratio requirements. |
||||||||
* Motorlager Getriebe, Motorlager Verteilergetriebe, Motorlager Pumpenantrieb,
Truck Type/Model | Isuzu | ||
---|---|---|---|
Gearbox-Transmission Type | MYY5T, MOY9S | ||
Ratio | 2,20 | ||
PTO Type | Mechanic | ||
Torque | 300 Nm* | ||
Gear Type | Helix | ||
Rotation Sense | Left (Anti-clockwise) | ||
Weight | 65 kg | ||
*The torque of the vehicle in which it is assembled. PTO does not cause any increase or decrease. | |||
Description | |||
Nebenabtrieb mit hohem Drehmoment. PTO-OPS492 ist eine Sandwich-Montage mit hohem Drehmoment für ISUZU-Lkw. Der Nebenabtrieb mit hohem Drehmoment ist zwischen Motor und Getriebe eingebaut. Der Antrieb erfolgt über die Motorkurbelwelle. Der Nebenabtrieb mit hohem Drehmoment eignet sich für Anwendungen, bei denen der Nebenabtrieb kupplungsunabhängig sein muss. Es kann sowohl bei fahrendem als auch bei stehendem Fahrzeug eingesetzt werden. Der Nebenabtrieb mit hohem Drehmoment eignet sich für Anwendungen wie: • Betonpumpen • Schlamm- / Saugfahrzeuge • Kehrmaschinen • Feuerwehrautos / Skylifte |
Truck Type/Model | Mitsubishi | ||
---|---|---|---|
Gearbox-Transmission Type | MO35 S5 | ||
Ratio | 1-2 / 1-3 | ||
PTO Type | Mechanic | ||
Torque | 700 NM max* | ||
Gear Type | Helix | ||
Rotation Sense | Left (Anti-clockwise) | ||
Weight | 90 kg | ||
*The torque of the vehicle in which it is assembled. PTO does not cause any increase or decrease. | |||
Description | |||
Nebenabtrieb mit hohem Drehmoment. PTO-OPS692 ist eine Sandwich-Montage mit hohem Drehmoment für Mitsubishi-Lkw. Der Nebenabtrieb mit hohem Drehmoment ist zwischen Motor und Getriebe eingebaut. Der Antrieb erfolgt über die Motorkurbelwelle. Der Nebenabtrieb mit hohem Drehmoment eignet sich für Anwendungen, bei denen der Nebenabtrieb kupplungsunabhängig sein muss. Es kann sowohl bei fahrendem als auch bei stehendem Fahrzeug eingesetzt werden. Der Nebenabtrieb mit hohem Drehmoment eignet sich für Anwendungen wie: • Betonpumpen • Schlamm- / Saugfahrzeuge • Kehrmaschinen • Feuerwehrautos / Skylifte |